Agniejkowe Klimaty to podróż w głąb mojego życia, życia które tak naprawdę się zaczyna, o jakim marzyłam i za jakim tęskniłam. Stworzyłam swoje Klimaty, odnalazłam szczęście, przestałam marzyć i wzięłam się za ich urzeczywistnianie! Światłem mojej podróży jest Piotr dzięki, któremu złapałam wiatr w żagle. Nie mogę zapewnić Was jak długa będzie ta podróż, w jakie miejsca dotrzemy, co zobaczycie i czy pogoda zawsze dopisze. Świadomi bądź mniej świadomi staniecie się towarzyszami mojej podróży.

wtorek, 27 marca 2018

Nieważne jak......w czym, jestem!

Kiedy budzisz się rano i zastanawiasz się jaki to dzień, kiedy od 3 lat nie znalazłaś czasu na maseczkę, kiedy jedyna twoja fryzura to kucyk nie, nie kok, kiedy piżama jest twoim całodziennym strojem..... a słoik nutelli daje wiekszą rozkosz niż dotyk partnera, to wiedz, że czas wyjść do ludzi. Zostaw kapcie i choćby na boso uciekaj, daleko, daleko ale nie tak znów zbyt daleko!


Dlaczego..... ? by mieć siłę powrócić do uroków rodzicielstwa:).


AGNIEJKO już dość!


Wychodzę z kapci, jestem WITAJCIE!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz