Agniejkowe Klimaty to podróż w głąb mojego życia, życia które tak naprawdę się zaczyna, o jakim marzyłam i za jakim tęskniłam. Stworzyłam swoje Klimaty, odnalazłam szczęście, przestałam marzyć i wzięłam się za ich urzeczywistnianie! Światłem mojej podróży jest Piotr dzięki, któremu złapałam wiatr w żagle. Nie mogę zapewnić Was jak długa będzie ta podróż, w jakie miejsca dotrzemy, co zobaczycie i czy pogoda zawsze dopisze. Świadomi bądź mniej świadomi staniecie się towarzyszami mojej podróży.

piątek, 1 marca 2013

Z powiewem Wiosny!






W Agniejkowych Klimatach przyszedł czas na  zaproszenie i powitanie Wiosny!
 






Przez umyte okna wleciały ptaki a rośliny doniczkowe z radości na nowych gości    sypnęły kwieciem.





Z powiewem świeżości zagościły nowe aranżacje.


 
 
Pojawiły się tak długo wyczekiwane pastelowe kolory. Błękit, róż i  fiolet:)
 
 
 
 
 
Pomimo tych zmian biel i len dominują - ja nadal jestem ich oddaną fanką.
 
 
Wiosenna Pani tuż, tuż.
21 marca pierwszy dzień wiosny a już od dziś stajemy się bardziej radośni!!!

10 komentarzy:

  1. Sliczne masz te ptaszory!a kanapa....cudo:))
    Ja tez juz wiosny wyszukuje,bo dajcie spokoj juz z ta zima...
    Pozdrawiam cieplutko,
    Tysia

    OdpowiedzUsuń
  2. No cudnie u Ciebie- świeżo i wiosennie!!!! I widzę, że i ty jesteś szczęśliwą posiadaczką okrągłych pudeł:) Gdzie mogę takie kupić, do przeróbki naturalnie. Pomóż bo szukam i nie mogę trafić :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie!!!
    Mieszkanko naprawdę zachwyca!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ślicznie u ciebie ,te kolorki ,bibeloty ,pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie u ciebie , nie tuzinkowo, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje:)Podoba mi się Twoje mieszkanko:)Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna mieszkanko :)
    Bardzo spodobały mi się te wiosenne ptaszeczki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham te Twoje klimaty, tak tu pieknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafiłam do Ciebie przypadkowo... ale nie mogę się oderwać. Salon masz idealny! Mimo, że dodatków jest sporo wszystko ze sobą wspaniale współgra. Chciałabym kiedyś dojść do takiej perfekcji. Ja tam też coś przecieram, tworzę... ale w porównaniu do Ciebie to aż mi głupio, że o tym piszę:)

    Chciałabym abyś została moją stałą inspiracją:) Na ten salon będę sobie patrzyć codziennie;):):) ZOSTAJE TU NA ZAWSZE:)

    Masz taki talent, że nie możesz tego zmarnować. A i zdjęcia są fajne. ( Ja podziwiam jakość zdjęć u innych bo u mnie moim śmiesznym aparatem nawet nie można mówić o jakiejkolwiek jakości:P)

    Ściskam Cię,
    Wspaniale, że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boziu jak pięknie, zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń