Agniejkowe Klimaty to podróż w głąb mojego życia, życia które tak naprawdę się zaczyna, o jakim marzyłam i za jakim tęskniłam. Stworzyłam swoje Klimaty, odnalazłam szczęście, przestałam marzyć i wzięłam się za ich urzeczywistnianie! Światłem mojej podróży jest Piotr dzięki, któremu złapałam wiatr w żagle. Nie mogę zapewnić Was jak długa będzie ta podróż, w jakie miejsca dotrzemy, co zobaczycie i czy pogoda zawsze dopisze. Świadomi bądź mniej świadomi staniecie się towarzyszami mojej podróży.

wtorek, 8 stycznia 2013

Nowym Rokiem, Hojnym Krokiem. CANDY!

 
 
 
 
Witajcie, tak sobie postanowiłam, że Nowy Rok zacznę od samych dobrych uczynków, życzliwości   i uśmiechu! To moje pierwsze CANDY! Na to wydarzenie, aż przebieram nogami i zacieram ręce ze szczęścia:)
 
 
 

Zdecydowałam podarować mojego ulubionego manekina. Jest cudny ozdabia wszystko i wszędzie samą swoją osobą! Mam też nadzieję, że stanie się miłym gościem w Waszych domach a w późniejszym czasie nawet domownikiem:)
 
 

 
 
Jeśli chcesz aby powędrował właśnie do Ciebie potwierdź chęć posiadania komentarzem pod foto:) CANDY trwa do 31 stycznia do godz. 19stej. Wyniki będą opublikowane po godz. 20stej. Powodzenia!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 

25 komentarzy:

  1. ooooooo rozdajesz prezenty::):) No to ja się pierwsza ustawiam w kolejkę. Właśnie niedawno podziwiałam manekina wykonanego przez Monike z Bellartdecor...fakt, że zrobiła go sama nie daje mi spać po nocach, a tu takie cudeńko- troszke mniejsze ale równie piękne. Pozdrawiam ciepło Ivrona

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczny ten manekin. Mi by sie ladnie wpasowal w wystroj sypialni, wiec przylacze sie do zabawy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się.
    ewelinajamrozik11@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, pierwszy raz u Ciebie, ale chętnie skorzystam z okazji na "chapnięcie" tak uroczej dekoracji. Moje różnorakie korale czekają na niego ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się jak najbardziej i jeśli pozwolisz to pozostanę na stałe :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzień dobry:))
    Miło wiedzieć, ze chodzimy po tych samych ulicach:)))
    Manekina bardzo, bardzo chcę, bo śliczny! Ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny ! mam słabość do manekinów, zatem- choć bardzo rzadko biorę udział w candy - tym razem ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do obserwatorów jako sylwia labedz
    Manekin jest niesamowity, dlatego zapisuję się do kolejki chętnych:) jest naprawdę prześliczny!
    Mój email: sylwialabadek@gmail.com
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny i ma dodatek mojego ulubionego fioletu! Zakochałam się w nim:) Dopisuje się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chcę aby powędrował do mnie, jest cudny i strasznie mi się podoba
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny...pięknie ozdobiłby moją pracownię...pozdrawiam i zapraszam na candy do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ustawiam się w kolejce do losowania cudnego manekina:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zbieramy atrakcyjne Candy w jednym miejscu :) Twoje należy do grona wybrańców :) Zatem , promujemy je na nowopowstałym fanpage na Facebooku.Ten fanpage powstał po to by w jednym miejscu i na bieżąco, śledzić i mieć newsy o pojawiających się Candy . Natchnieniem Są , Były i Będą Wasze blogi . Wspierajcie nas i piszcie , zgłaszajcie Candy swoje i innych .Zapiszmy wspólnie te nowe , czyściutkie karty facebook-a.

    http://www.facebook.com/pages/I-love-Candy/479750742082684
    Zapraszamy włącz się w tą inicjatywę

    I Love Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, zgłaszam się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgłaszam się :) Trafiłam na Twój blog właśnie i jestem oczarowana Twoimi pomysłami i piękną sypialnią jaką sobie wyczarowałąś :) jeszcze napisze tez pod nią :D narazie jestem na tym etapie czytania i przeglądania :D:D:D:D

      pozdrawiam, i zapraszam do siebie :)
      Monika :)

      Usuń
  15. PIękny manekin i te kolory , dopisuje się do grona:)
    dziob81@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały manekin aż oczka same sie cieszą na jego widok i myśl że moze powędruje do mnie? No ale to nigdy nic nie wiadomo. Oczywiście zgłaszam sie do losowania. Życzę wielu sukcesów w tak twórczym tworzeniu. Pozdrawiam
    megi1011@op.pl
    www.skradzionechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam, przecudny, już mam dla niego przygotowane miejsce,
    Kasia (kat-sar@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  18. chętnie zaprosiłabym takiego gościa to do domku więc się zgłaszam i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Also I would like sign up for this super candy.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  20. z ogromna przyjemnością zapisuję się do Ciebie na Twoje Candy i przyznam, że z niecierpliwością czekam na wyniki, bo uwielbiam takie cudeńka, przebajeczny jest ten manekin i przypuszczam, że przydałby mi się jako część praktyczna do moich zdjęć :)
    do tego mam dla niego niezastąpione miejsce w moim domku, na honorowym miejscu - oczywiście
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak na koniec, ale spróbuję szcześcia ;) Zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  22. ustawiam się i ja szybciutko w kolejeczce :-)
    Śliczny blog pozwolisz że zostanę tu u Ciebie i troszkę się porozglądam :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisuję się prawie na ostatnią chwilę :D dobrze, że zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o kurde, ja zamiast ustawić się w kolejce i napisać komentarz , przez pomyłke odpisałam na komentarz jakis inny hahhaa xD mam nadzieję, że to nic :)

    OdpowiedzUsuń