Agniejkowe Klimaty to podróż w głąb mojego życia, życia które tak naprawdę się zaczyna, o jakim marzyłam i za jakim tęskniłam. Stworzyłam swoje Klimaty, odnalazłam szczęście, przestałam marzyć i wzięłam się za ich urzeczywistnianie! Światłem mojej podróży jest Piotr dzięki, któremu złapałam wiatr w żagle. Nie mogę zapewnić Was jak długa będzie ta podróż, w jakie miejsca dotrzemy, co zobaczycie i czy pogoda zawsze dopisze. Świadomi bądź mniej świadomi staniecie się towarzyszami mojej podróży.

środa, 28 stycznia 2015

Już w komplecie!


 
 


 
 
9 stycznia 2015 roku, 
dniem narodzin Zuzanny.
Złoty medal za wytrwałość, opiekę i czułość oraz wieelkie
oddanie i serce dla
MOJEGO UKOCHANEGO!
 
Razem rodziliśmy naszą Córkę.
Dziękuję Ci Skarbie
za wszystko!!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kocham Was najbardziej
na świecie :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję! Dużo zdrówka dla maleństwa!
    Piękny blog!!! :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Wielkie gratulacje! Trzymajcie się cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Kochana :) cieszę się razem z Wami :) I cieszę się tym bardziej, bo tyle przeszliście z naszą służbą zdrowia....Kochane - zdrowia, szczęścia, miłości :) ściskam , Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratulacje dla Was.....i wszystkiego dobrego:)Córcia słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z całego serca- mamie i tacie. Dla maleństwa dużo zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację!!!! Dużo zdrówka, cierpliwości i snu :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności mamusi :) Gratuluję córci z całego serducha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczne gratulacje - maleństwo przesłodkie . Życzę dziecince dużo zdrówka :)
    Z przyjemnością od dawna śledzę Twój blog i jestem pod wrażeniem . Taras mnie zachwycił, nic dziwnego, że to właśnie on dostał nagrodę :).... uwielbiam tarasy i wszelkie miejsca wypoczynku pod chmurką :)
    Serdecznie zapraszam do mnie, pozdrawiam Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Życzę duuużo miłości, która doda skrzydeł do wstawania w nocy i tych wszystkich innych cięższych spraw :) I zdrowia całej rodzinie :)

    OdpowiedzUsuń